Dank je wel voor je antwoord (nee, ik ben niet bang voor de reactie van de omgeving als ik meer voor mezelf kies) Jij herkent de angst: “ik ben bang voor de reactie van de omgeving als ik meer voor mezelf kiesniet regelmatig.